Tre har utsetts till Årets Employer Brand och vunnit Grand Prix i Magnet Awards. Vad ser du som den viktigaste faktorn bakom framgången i ert employer branding-arbete?
Tres vd: ”När medarbetarna är stolta blir de våra bästa ambassadörer”
Arbetsgivarvarumärke Mobiloperatören Tre har utsetts till Årets Employer Brand och vunnit Grand Prix i Magnet Awards. Vd:n Haval van Drumpt berättar om nycklarna bakom framgången, hur även små företag kan dra lärdomar av deras employer branding-arbete – och varför vd:n spelar en avgörande roll i att bygga en attraktiv arbetsgivarkultur.

Någonting är fel
Läs vidare – starta din prenumeration
– Vi vill att Tre ska vara en schysst arbetsplats för alla – en plats där människor trivs, utvecklas och känner att de gör skillnad. Som operatör är vi en viktig del av Sveriges kritiska infrastruktur, och det är något våra medarbetare tar på stort allvar. Nio av tio säger att de är stolta över hur Tre bidrar till samhället – inte bara genom tekniken, utan genom människorna bakom den.