nr-logo

Strategisk nytta för varje vd.

Nu startar Vd-tidningen Premium

Vd-tidningen satsar allt mer på att bli digital. Idag startar vi därför vår premium-tjänst. Under Vd-tidningen Premium kommer våra prenumeranter få exklusiv tillgång till fördjupade nyheter och en digital kunskapsbank på vår sajt, förutom själva magasinet.

– Vi på Vd-tidningen fokuserar mycket på vår digitalisering, berättar Anders Pauser, chefredaktör på Vd-tidningen. Det är bakgrunden till att vi valt att utveckla materialet på vår sajt och att låsa en del artiklar.

Dessutom har journalisten Lars Westerlund engagerats sedan i höstas på redaktionen för att stärka den digitala nyttojournalistiken.

Förutom de digitala låsta nyheterna ingår sex späckade nummer av magasinet Vd-tidningen i Premium-paketet.

– Tanken med Vd-tidningen Premium är att ge de läsare som betalar för vår journalistik ännu mer för pengarna, betonar Anders Pauser som är mycket stolt över den positiva trafikutveckling som just nu sker på sajten.

Vd-tidningen Premium innebär att en prenumerant får tillgång till följande:

  • Full tillgång till en digital premiumtjänst med dagliga, strategiska nyheter samt en digital kunskapsbank med artiklar.
  • 6 nr av magasinet Vd-tidningen, fullmatade med fördjupande reportage och analyser.
  • En e-version av magasinet Vd-tidningen, med äldre utgåvor från 2012 och framåt.
  • Kontinuerligt nya aktuella erbjudanden av mervärden. Månadens erbjudande innebär att man får en hel timmes affärsrådgivning gratis med Grant Thornton.
  • Rabatt på Vd-tidningens heldagskonferenser, bland andra Vd-dagen och Ledningsgruppsdagen.
  • Förhandsinbjudan när gratis frukostseminarier med intressanta föreläsare genomförs.

Läs mer här: http://vdtidningen.se/premium/

 

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

Fler nyheter

Har ledarskap ett genus?

I ett examensarbete vid Högskolan Väst i Trollhättan har Melissa Noura och Sally Al Hasbani undersökt om ledarskap har ett genus. Deras slutsats är att så inte är fallet. Men de konstaterar att män av biologiska skäl har ett kroppsspråk och egenskaper som ger en bild av manlig dominans inom ledarskap till skillnad från kvinnor. ”Möjligen kan detta vara därför som kvinnor har svårare att uppnå ledarpositioner än män”, skriver de.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vd-tidningens nyhetsbrev är helt gratis. Anmäl dig här